Pages

Thursday, January 27, 2011

က်မ္းဂန္တတ္ ရန္ပြဲ

သားျဖစ္တဲ႕သူက သူ႕အေဖကုိ
‘ အေဖ့ က်ဳပ္ မိန္းမယူမလုိ႕’၊
‘ဘာေျပာတယ္ကြ၊ မင္းအသက္မွ ဆဲ႕ငါးႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ရွိေသးတာ၊ မိဘလုပ္ ေၾကြးရ မယ့္တာ ၀န္ ရွိ ေသး တယ္ဆုိတာမင္းမသိဘူးလား၊ မာတာပိတု ဥပ႒ာန မဂၤလာဆုိတာ နာလည္းမွေပါ့’၊
‘ အုိက်ဳပ္က ပုတၱဒါရႆ သဂၤဟမဂၤလာကုိ ပုိျပီးႀကိဳက္တယ္’။
အေဖလုပ္သူက ငဲ႕ၾကည့္တယ္။ က်မ္းကုိးက်မ္းကာနဲ႕ေျပာေနတဲ႕သားကုိ၊
‘မင္းမွတ္ထား၊ သားသမီးဆုိတာ မိဘစကားကုိ နားေထာင္ရတယ္’။
‘နား ေထာင္သင့္မွ ေထာင္မယ္၊ မိဘစကား နားေထာင္တုိင္း မွန္တာမဟုတ္ဘူးဗ်၊ ဗုဒၶ၀င္မွာၾကည့္ပါလား၊ သိဒၶတၳမင္းသား သူ႕အေဖ သုေဒၶါဓနမင္း စကားနားေထာင္ရင္ ဘုရားဘယ္ျဖစ္မလဲ’၊
အေဖျဖစ္သူ ခဏေတြသြားတယ္။ ဒါေပမယ့္ သားဖႏွစ္ဦးလုံး ရြာဦးေက်ာင္း ဆရာေတာ္ တပည့္ေတြ ျဖစ္သည့္ အေလွ်ာက္ က်မ္းကုိး က်မ္းကား စုံၾကတယ္။
‘ေအး၊ အဲလုိ မိဘစကား နားမေထာင္ပဲ ေတာထြက္သြားလုိ႕ေသေတာ့ ခ်ီးပန္းျပီး ေသတာေပါ့ကြ’၊
သားလုပ္တဲ႕သူ ဘာက်မ္းမွ မကုိးကားႏုိင္ေတာ့ဘူး၊ ျငိမ္သြားတယ္။

No comments:

Post a Comment