Pages

Wednesday, August 3, 2011

အလြမ္း အပမ္း ဘယ္သုိ႕ ေျဖ



အထက္ေမွ်ာ္လုိက္လွ်င္-
ခ်င္းတြင္းျမစ္သည္ ေတာင္တန္းမ်ားေအာက္ ေခါင္းလွ်ိဳ   ေပ်ာက္ကြယ္ သြားသ ေယာင္ ထင္ရသည္၊
ေအာက္ဘက္သုိ႕ စုန္ၾကည့္လုိက္လွ်င္လဲ-
ျမစ္ခ်င္းတြင္းသည္ပင္ မႈန္ျပျပႏွင္ ့အေ၀းတြင္ ႏွင္းတုိ႕ႏွင့္ အတူ ေ၀၀ါးသြားေတာ့သည္၊
ျပဳစားရက္ႏုိင္စြ၊ ျမစ္တုိ႕မာယာသည္ ဆန္ေလစြ၊

ခ်င္းတြင္းျမစ္ျပင္က ကုိတံငါတုိ႕ ဟစ္ေၾကြးလုိက္ေသာ ေတးသံသည္ ေလတြင္ ၀ဲလွ်က္ ပ်ံလြင့္သည္၊ ဘာကုိရည္၍ ဘယ္ကုိ ညႊန္းဆုိသည္ မသိရေသာ္လည္း ေတာင္ေပၚသားတုိ႕ ေတးသံၾကားရတုိင္း ဘယ္ဆီဘယ္၀ယ္ မသိလြမ္းမိသည္မွာ ထူးေတာ့သည္၊

လြမ္းေနတုန္းခုိက္ ခရီးမ်ားလဲသြားခ့ဲရသည္၊ ထုိခရီးသည္ ေလွျဖင့္ ရံခါသြားရသည္၊ သုိ႕ေသာ္ တပုိ႕တြဲ၊ တေပါင္းလမ်ား၀ယ္ နတ္ေမွာ္ေခ်ာင္းတြင္ ေရသည္ နာဂပ်ိဴျဖဴ သနပ္ခါးေသြးဖုိ႕ ေရအတြက္ပင္ အခက္ေတြ႕ေနေခ်ျပီ၊

သဲျပင္ပူပူတြင္ ခရီးႏွင္ရသည္၊ နတ္ေမွာ္ေခ်ာင္းတစ္၀ုိက္တြင္ အရိပ္ထုိးေနေသာ သစ္ပင္မ်ားသာမရွိပါမူ၊ ထုိခရီးသည္ အေတာ္ပူျပင္းေနေပလိမ့္မည္၊ နတ္ေမွာ္ေခ်ာင္းဖ်ားတြင္ ေရႊလုပ္ငန္းရွင္မ်ား စခန္းခ်ေနထုိင္ကာ ေနထုိင္ၾကသည္၊ ေအာက္သား အမ်ားစုျဖစ္ေသာေၾကာင့္ သဒၶါတရားႏွင့္ အလွမ္းေ၀းသူမ်ားလဲ မဟုတ္ၾကပါ၊

ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ျဖင့္ ခရီးဆက္ရသည္၊ သဲျပင္သည္ပူသည္၊ ေနျမင့္လွ်င္ ပင္ၾကိဳပင္ၾကားက ထုိးဆင္းလာေသာ ေနသည္ ပူသည္၊ အလွဴခံမည့္ေနရာ ဌာနေရာက္လွ်င္ ရြာရွိလူၾကီးမ်ားႏွင့္ တုိင္ပင္ကာ ေခ်ာင္ၾကိဳ ေခ်ာင္ၾကား မက်န္ လုိက္လံရွင္းျပ အလွဴခံရသည္၊ ဘယ္တုန္းကမွ မလုပ္ခ့ဲဖူးေသာ အလုပ္ကုိ လုပ္ရေခ်ျပီ၊

တစ္ခါတရံရွိေသးသည္၊

‘ဒကာၾကီးမ်ား ဦးဇင္းကေတာ့ ပဒူးမုန္းေက်းရြာက တာ၀န္က် သာသနာျပဳ ရဟန္းေတာ္ျဖစ္ပါတယ္၊ အခု ဒကာၾကီးတုိ႕ဆီလာတာကေတာ့  ဦးဇင္းတုိ႕ရြာက ႏွစ္စဥ္ က်င္းပျမဲျဖစ္တ့ဲ ဘုရားပြဲအတြက္ အလွဴခံလာျခင္းျဖစ္ပါတယ’္
စသည္ျဖင့္ သူ႕အဆင္ မေျပစကား မၾကားရေသးမီ အႏုိင္ေျပာရသည္၊

ရာသီဥတုပူသည္၊ ေႏြေနပူသည္၊ သဲျပင္က်ိန္းစပ္ အပူခုိးဟပ္သည္၊ မ်က္ႏွာလဲပူရျပန္သည္၊ သုိ႕ေသာ္ ရင္တြင္းက အပူကုိေတာ့ မီဟန္မတူပါ၊ ေရွးဆရာေတာ္မ်ား နည္းတူ မိမိတာ၀န္က်စဥ္ အဆင္တေျပေဆာင္ရြက္ခ်င္သည့္ စိတ္ဓာတ္သည္ အပူတကာတုိ႕ထက္ကဲေနပါသည္၊

ေျပသင့္သေလာက္ေျပပါသည္၊ အလုိက်ေျပရျခင္းမ်ိဳးေတာ့မဟုတ္ပါ၊ အျပန္ခရီး နတ္ေမွာ္ေခ်ာင္းသည္ နီးလုိလုိျဖင့္ေ၀းသည္၊ ေျပရာေျပးရသည့္ ဘ၀သည္ ဆုံးေတာ့မည္မဟုတ္ပါ၊ ေျပသည္ထင္ျပီးေျပးရေသာ္လဲ မေျပသည္ရွိတတ္ျပန္သည္၊

ထုိခရီးမ်ိဳးလဲ သြားခ့ဲရဖူးပါသည္၊ ၀မ္းပလာခရီးသည္ မေျပ ခရီးျဖစ္ခ့ဲသည္၊ ဘုရားပြဲနီးလာေလ ပူပန္ရေလျဖစ္သည္၊ ေတာဘုရားပြဲေလး စည္စည္ကားကားျဖစ္ခ်င္သည္၊ တႏုိင္းေခ်ာင္ဖ်ားဆီက ၀မ္းပလာသုိ႕ ရြာကဒကာႏွစ္ေယာက္ အေဖာ္ေခၚကာတက္လာခ့ဲမိသည္၊

တုိက္တီးဆုိေသာ နာဂရြာေလးတြင္ တစ္ညအိပ္ဖုိ႕ စီစဥ္ၾကသည္၊ ေနာက္ေန႕ မ်ုား အဆက္မျပတ္ရြာေနေသာေၾကာင့္ ေနာက္ထပ္ တစ္ညအိပ္လုိက္ရသည္၊ ေနာက္ေန႕ညေနတြင္ ၀မ္းပလာသုိ႕ တက္ခ့ဲၾကသည္၊

အလွဴခံထြက္ဖုိ႕ ခြင့္မျပဳပါ၊ သက္ဆုိင္ရာက တားျမစ္ထားေၾကာင္း သိရသည္၊ လူေရာ ဒကာပါ အစုစုႏွင့္ ေရာက္လာျပီး ဧရာ၀တီတုိင္းက မုန္းတုိင္း နာဂစ္ေၾကာင့္ ပ်က္စီးသြားခ့ဲရသည့္ ဒုကၡသည္မ်ား အတြက္ အလွဴခံျခင္းေၾကာင့္ တားျမစ္ထားျခင္း ျဖစ္ပါျဖစ္ပါသတ့ဲ၊ အေၾကာင္းမ်ိုးမ်ိဳးျပ အလွဴခံၾကေၾကာင္းေျပာျပသည္၊

နာဂစ္သည္ ခ်င္းတြင္း အထက္ဖ်ားဆီက နာဂရြာေလး ပဒူးမုန္းကုိ တုိက္ခတ္ေလျပီ၊ မေျပပဲ ခုႏွစ္ရက္ တစ္ပတ္ၾကာခ့ဲသည္၊ ဗဟုသုတ ရပါသည္၊ အိပ္ထဲမွ ႏွစ္ေထာင္ စုိက္လုိက္ရသည္၊ ေမာ္ေတာ္က ဘုန္းၾကီးကုိသာ အလကား တင္သည္၊ ဒကာမ်ားကုိ အလကား မရဟု ဆုိလာေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္၊
ေျပခါတစ္လွည့္၊ မေျပတစ္ဖုံျဖင့္ လုံးပမ္းခ့ဲရသမွ်တုိ႕သည္ လတေပါင္းတြင္ အက်ိဳး ထင္ပါေတာ့သည္၊

ဘုရားပြဲတြင္ ခ်င္းတြင္းျမစ္ေၾကာ၌ စုန္ ဆန္ သြားလာေနေသာ ေမာ္ေတာ္ေရယဥ္မ်ားက အၾကိဳ အပုိ႕ လုပ္ေပးၾကပါသည္၊ တေပါင္းလ ဘုရားပြဲေလးသည္ စည္စည္ ကားကားျပီးဆုံးခ့ဲသည္၊ သံဃာေတာ္ ေလးဆယ့္ငါးပါးကုိ ပင့္ဖိတ္ျပီး သံဃပူဇာျပဳလုပ္ႏုိင္ခ့ဲသည္၊ 

တေပါင္း အပူသည္ တံခူးေလႏွင့္ အတူ လြင့္ပါးခ့ဲေလျပီ၊
ဥၾသေတးသံကုိ နားဆင္ႏုိင္ျပီ၊ ေကာင္းကင္ျပင္သည္ တိမ္ေတာက္တုိင္း လွေနသည္ ထင္မိသည္၊

No comments:

Post a Comment